FAQs

Απαντάμε στις ερωτήσεις σας

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Πότε έχουμε δικαίωμα επιστροφής προϊόντων;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του espressoshop.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία).

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το espressoshop.gr. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Τρόποι πληρωμής;

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):
Πληρώστε τον υπάλληλο της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για τις πόλεις ανεξαρτήτου βάρους.

Με πιστωτική

Με πιστωτική μεσω paypal.

Με paypal.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Κόστος αποστολής προϊόντων;

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την εταιρεία μεταφορών Speedex για την ασφαλή αποστολή των προϊόντων μας στον χώρο σας. Αποστολές γίνονται σε όλη την Ελληνική επικράτεια (εκτός απομακρυσμένων περιοχών)

Τιμοκατάλογος;

Χερσαία Ελλάδα –Κρήτη-Νησιά Ιονίου:
Από 0,1γρ έως 1 κιλό 2,93€
Για κάθε επιπλέων ½ κιλό συν 0,60€
Από 5,1 έως 10 κιλά 7.00€
Από 10,1 έως 15 κιλά 9.00€
Από 15,1 έως 20 κιλά 12.00€
Από 20,1 έως 25 κιλά 13.00€
Από 25,1 έως 30 κιλά 15.00€
Αποστολές άνω των 30 έως 60 κιλών σε όλη την Ελλάδα(έκτος απομακρυσμένων περιοχών) κόστος 40€ με μεταφορική εταιρία.
Αποστολές άνω των 60,1 κιλών σε όλη την Ελλάδα(έκτος απομακρυσμένων περιοχών) εντελώς δωρεάν με μεταφορική εταιρία.

Νησιά Αιγαίου πελάγους:
Από 0,1γρ έως 1 κιλό 2,93€
Για κάθε επιπλέων ½ κιλό συν 0,60€
Από 5,1 έως 10 κιλά 8.00€
Από 10,1 έως 15 κιλά 12.00€
Από 15,1 έως 20 κιλά 15.00€
Από 20,1 έως 25 κιλά 16.00€
Από 25,1 έως 30 κιλά 18.00€
Αποστολές άνω των 30 έως 60 κιλών σε όλη την Ελλάδα(έκτος απομακρυσμένων περιοχών) κόστος 40€ με μεταφορική εταιρία.
Αποστολές άνω των 60,1 κιλών σε όλη την Ελλάδα(έκτος απομακρυσμένων περιοχών) εντελώς δωρεάν με μεταφορική εταιρία.

Στις τιμές Δεν συμπεριλαμβάνετε ο Φ.Π.Α 23%

*Για οποιαδήποτε διευκρίνηση στείλτε μας email στο info@espressoshop.gr ή καλέστε μας στο 2810.372.626.

Πόσες μέρες μετά την αγορά έχω δικαίωμα επιστροφής ενός προϊόντος;

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του espressoshop.gr.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
α) Επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
β) Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
γ) Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε το espressoshop.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Καθυστέρηση παραγγελίας;

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Δεν απαντήσαμε σε όλες τις ερωτήσεις σας; Επικοινωνήστε μαζί μας